Analiza tržišta

Istraživanje i analiza tržišta predstavlja ključnu komponentu u kampanji za plaćenu pretragu. Da bi se kreirao kvalitetan nalog potrebno je prikupiti detaljne podatke iz industrijske grane klijenta, uraditi kompetitivnu analizu, i spojiti sa ciljevima i očeikvanjima kampanje. Na nalogu klijenta radi dodeljen key account menadžer, koji će i klijentu pomoći da razume šta se dešava iza kulisa, sakupljati benchmark podatke da bi se utvrdila trenutna pozicija kampanje i pomoću KPI (key performance indicator) postići ciljeve kampanje.

analiza
Istraživanje ključnih reči

Istraživanje ključnih reči radi se na osnovu zahteva i ciljeva klijenta i našeg izveštaja od čega kreiramo listu relevatnih usko targetiranih ključnih reči. Početna istraživanja donose nam na hiljade ključnih reči koje mi filtiramo izbacivanjem ključnih reči koje nisu relevatne ili cenovno efektivne za određeni PPC nalog.

 

Istraživanje ključnih reči je iterativni proces, koji započinje prilikom kreiranja naloga/kampanje ali traje dokle god traje i nalog. Stalnim istraživanjem dodatnih ključnih reči dolazi se do novih, visoko kvalitetnih ključnih reči koje doprinose nalogu da bude još kvalitetniji.

Kontaktirajte nas

 

[contact-form-7 id=”375″ title=”Contact form 1″]

 

Naš tim analizira uslove tržišta, ključne reči, konkurenciju i sastavlja strategiju koja se poklapa i prevazilazi ciljeve klijenta.