Blog

14
Jan

Pravac web dizajna u 2015-oj godini

Posted by | No Tags | Uncategorized | Comments Off on Pravac web dizajna u 2015-oj godini

Bili smo svedoci predhodnih godina kako se čitavo razmišljanje oko izrade sajtova i njihove funkcionalnosti drastično menjalo. Prateći razvoj tehnologije kao i način na koji ljudi koriste internet , sam izgled sajtova se menjao. Tako imamo responsive izradu sajtova, izbacivanje suvišnih detalja koji mogu odvratiti korisnika da ostane na vašem sajtu i pogleda ono što […]

Read More
26
Dec

7 preporuka za optimizaciju Facebook strane za pretraživače

Posted by | No Tags | Facebook | Comments Off on 7 preporuka za optimizaciju Facebook strane za pretraživače

Verovatno ste do sada primetili da kada pretražujete određene pojmove vezane za neki brend, na prvoj strani pretrage se često pojavljuju, pored zvaničnog sajta, i rezultati sa društvenih mreža, a naročito Facebook-a. Google indeksira stranice sa društvenih mreža, a obzirom da prisustvo na Facebook stranama utiče na poziciju u pretrazi, neophodno je da Vaša Fan […]

Read More
25
Dec

Motivisanost korisnika

Posted by | No Tags | Uncategorized | 1 Comment on Motivisanost korisnika

Ovo je nastavak serije tekstova na temu “FAKTORI USPEŠNOSTI LANDING STRANE”.U ovom blog postu pišem o faktoru Motivisanosti korisnika. Pod motivisanošću korisnika podrazumevamo stepen motivisanosti korisnika da obavi željenu radnju, stav koji je formiran i pre nego što je došao na vašu stranicu. Zamislite osobu koja ima strašnu zubobolju, na internetu traži stomatologa koji će […]

Read More
04
Dec

Zašto bi svaki lokalan biznis trebao da ima Facebook stranu?

Posted by | No Tags | Facebook | 1 Comment on Zašto bi svaki lokalan biznis trebao da ima Facebook stranu?

U prošlom članku “Kako povećati interakciju na Facebook fan strani” napomenuli smo da Facebook ima novu filozofiju i algoritam za prikazivanje Facebook objava na news feed-u. Prema nekim istraživanjima svaki Facebook fan u proseku može da vidi tek 20% od ukupnih objava na news feed-u. Ova činjenica je naterala poznate brendove da kontinuirano koriste različite […]

Read More
28
Nov

Faktori uspešnosti landing strane

Posted by | No Tags | Optimizacija Landing Strane | Comments Off on Faktori uspešnosti landing strane

Landing strana ili odredišna strana (kako bi rekli neki jezički čistunci) predstavlja sranicu web sajta preko koje ulaze posetioci. Kada je u pitanju ciljano oglašavanje, landing strana može jako precizno da se odredi, što nam dalje omogućava da je prilagodimo publici. Landing strane se izrađuju sa nekim ciljem, da li je u pitanju prodaja usluge […]

Read More
20
Nov

Šta je potrebno znati pre izrade banera

Posted by | No Tags | Baneri · Dizajn | Comments Off on Šta je potrebno znati pre izrade banera

Baneri zauzimaju jedan jako bitan deo u oblasti grafičkog dizajna. Možda zato što pored lepog izgleda on mora da još poseduje funcionalnost, adaptivnost i iskoristljivost. Kako bi se bolje primenile sve ove osobine na jedan baner, moramo se osloniti na veliki broj statističkih podataka koji su proizišli iz velikog broja istraživanja i testiranja. Cilj ovih […]

Read More
03
Nov

Kako povećati interakciju na Facebook strani

Posted by | No Tags | Facebook | 3 Comments on Kako povećati interakciju na Facebook strani

Mogućnost organske pretrage na Facebook-u je u 2014-oj godini drastično opala. Sve do pre par meseci, mogli ste na strani sa pregledima facebook objava (eng. news feed) u proseku da isfiltrirate oko 1500 poruka i postova. Ovo je bilo moguće sve dok nije postavljen novi Facebook algoritam, koji u ovom momentu prikazuje tek 20% od […]

Read More
27
Jun

Mi nismo jedini, prvi, najveći, najbolji!


27
Jun

Razlika u odnosu na nalog i kampanju u Google Adwordsu

Posted by | No Tags | Google Adwords | Comments Off on Razlika u odnosu na nalog i kampanju u Google Adwordsu

  Kada pristupate Google Adwords-u kreirate nalog. Svaki nalog počinje od jedne kampanje. U okviru jednog naloga moguće je napraviti do 10 000 kampanja(aktivnih i pauziranih). Kampanja se sastoji od oglasnih grupa. Oglasna grupa sastoji se od oglasa i ključnih reči (limit 3 miliona u nalogu) Struktura naloga izgleda ovako:             […]

Read More