profishing-store

Ciljevi

Povećanje prodaje, prepoznatljivost online prodavnice, povećanje ROI-ja

Korišcena sredstva

 

SEO i Google Adwords oglašavanje.

Rezultati

 

Prosečan broj porudžbina je uvecan za 320% procenata tokom dve godine, broj osoba koje su došle direktno da kupe uvećan je za

538%

hooks

Izazov

 

Danska predstavlja tržište gde je pecanje više od sporta, tako da je penetracija na to tržište, sa vec izgradenim imenima u online prodaji opreme i pribora za pecanje predstavlja izuzetan izazov. Izgradnja pouzdanog imena predstavlja izazov posebne vrste. Veliku prepraku predstavljaju veliki lanci prodavnica koji imaju i prodaju preko interneta.

denmark

hooks2

.

Strategija

Biti prvi u pravo vreme na pravom mestu po svaku cenu.

the right time in the right place

TAKTIKE

 

 

 

 

Precizno targetiranje kada je u pitanju Search Advertising po pogledu ključnih reči i visok stepen prilagođenosti oglasa. Prikazivanje oglasa osobama u tačno određenom delu procesa kupovine predstavlja imperativ ovih kampanja.

search

Ponovno prikazivanje oglasa osobama koje nisu završile proces kupovine na PFS odnosno Remarketing.

Konstantno praćenje svih parametara ponude kada je konkurencija u pitanju.

Na osnovu testiranih ključnih reči i koristeći samo najbolju praksu kada su u pitanju SEO tehnike i prethodno izgrađene resurse sajt je pozicioniran na prve tri pozicije kada su u pitanju definisane ključne reči.

Optimizacija sajta na osnovu ponašanja korisnika

 

google analytics

 

Koristeći Google Analytics i podatke koje pruža vršena je dalja optimizacija webstajta i njegovo prilagođavanje korisnicima, sa ciljem lakšeg pronalaženja odgovarajućih proizvoda i poboljšanja unakrsne kupovine.

Uz fantastičnu korisničku podršku ove taktike su se pokazale kao dobitna kombinacija.

Rezultati

 
 

Prosečan broj porudžbina je uvećan za

320%

Tokom dve godine, broj osoba koje su došle direktno da kupe uvećan je za

538%