Google oglasi

Da bi se vaš sajt našao na vrhu pretrage za određeni način postoje dva načina: jedan je da uradite SEO optimizaciju sajta ili da platite pretragu tj. Google oglase (izvorno: Google Adwords). Dok optimizacija sajta spada u dugoročne strategije pojavljivanja u pretrazi, Google oglasi spadaju u kratokorčne strategije. No, da bi uspeh postigao, potrebno je dosta taktičnosti, znanja i iskustva. Tu nastupamo mi, u kontrolisanju nepotrebnog trošenja budžeta, poboljšanju efikasnosti naloga, i postizanju vaših marketinških ciljeva.

large_click

 Sa Google oglasima možete povećati promet, udeo na tržištu i profit.  

 

 

Za njih smo do sada radili

Do sada je tim Optimus Media, efikasno upravljao stotinama uspešnih kampanja, sa budžetima od preko pola miliona do naloga sa neograničenim budžetima.

g
test

Kratko vreme kreiranja i startovanja kampanja. Za startovanje kampanje potrebna je kreditna kartica i Google nalog.

Uz pomoć uskog (ciljanog) targetiranja sa lakoćom se posetioci pretvaraju u kupce. Svoje porizvode predstavljate samo onima koji su zainteresovani za njih.

Budžet sami određujete. Plaćate samo ostvarene klikove. Cena po kliku zavisi od konkurencije u niši. Isplativost Google Oglasa je nemerljivo veća u odnosu na bilo koji vid offline oglašavanja.

Uz pomoć kolačića(cookies) koji se implementiraju na vaš sajt može se pratiti tačan broj konverzija koji je realizovan putem Google Oglasa. Povezivanjem vašeg Google Adwords naloga sa Google Analytics (alat za praćenje posete na sajtu) mogu se praviti različite in-depth analize i zaključivanja.

KAKO RADIMO

  • Pratimo okuženje
  • Razvijamo inovativne strategije
  • Određujemo optimalnu potrošnju naloga / kampanje
  • Kreiramo setove oglasa
  • Analiziramo podatke i neprekidno pratimo
  • Sprovodimo A/B split testove oglasa i landing stranica
  • Stalno modifikujemo i optimizujemo vaše kampanje u cilju postizanja izuzetnih rezultata.
google-adwords-search
Kome je namenjeno?

Onima koji su:

 

Probali već Google AdWords ali nisu zadovoljni rezultatima;

Žele da nađu nekoga ko će ozbiljnije voditi nalog ili kampanje;

Google Oglasi vam zvuče interesantno

 

Želite da dodate novi kanal u svoj marketing mix

 

Želite da poboljšate svoju prodaju

Ključne determinante Ocene Kvaliteta u Google Oglasima su:

 

    CTR oglasa, prikazanog url-a i ključnih reči

    Relevantnost ključnih reči sa oglasom, upita na pretrazi i landing stranica

    Transparentnost, navigacija, i orginalnost landing stranice

    Istorija performansi u određenog geografskoj oblasti

 

Quality Score utiče na cenu koja se plaća po kliku, kao i na prikaz oglasa.

Kod optimizacije Conversion Rate, kreiramo sledeći niz mera:

 

    Kreiranje hipoteza kako poboljšati odnos konverzija

    Nakon proračuna dobijamo odluku šta testirati i kako meriti rezultate

    Kreiranje određenih promena na sajtu kako bi se testirale hipoteze

    Sakupljanje podataka i kreiranje odluka baziranih na analizi.

 

Vrste Google Oglasa

  • Search Oglasi – Oglasi se prikazuju na Google.com
  • Display Oglasi – Oglasi se prikazuju na mreži partnerskih sajtova (tzv. Google AdSense).
  • Mobile Oglasi – Oglasi se prikazuju na mobilnim telefonima i tabletima
  • Video & YouTube Oglasi – Oglasi se prikazuju na YouTube-u

Koliko košta vođenje Adwords naloga?

Cena zavisi od više faktora:

  • *Od broja kampanja u nalogu
  • *Veličine asortimana (ako je u pitanju online prodavnica)
  • *Veličine budžeta

Sami vodite svoj Adwords nalog

Ukoliko samostalno vodite svoj AdWords nalog a pri tom nailazite na poteškoće u vođenju naloga.
Možemo vam pomoći da prevaziđete poteškoće i objasnimo kako da efikasnije vodite svoj nalog.