Razlika u odnosu na nalog i kampanju u Google Adwordsu

Posted by | No Tags | Google Adwords | Comments Off on Razlika u odnosu na nalog i kampanju u Google Adwordsu

Podelite sa drugima...Share on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Facebook

gw
 

Kada pristupate Google Adwords-u kreirate nalog.

Svaki nalog počinje od jedne kampanje. U okviru jednog naloga moguće je napraviti do 10 000 kampanja(aktivnih i pauziranih).

Kampanja se sastoji od oglasnih grupa.

Oglasna grupa sastoji se od oglasa i ključnih reči (limit 3 miliona u nalogu)

Struktura naloga izgleda ovako:

                                            Nalog

Kampanja x            Kampanja y                  Kampanja z

ad grupa x                 ad grupa x                    ad grupa x

ad grupa y                  ad grupa y                  ad grupa y

ad grupa z                   ad grupa z                   ad grupa z

 

Zasto kreirati vise kampanja kad mogu sve da stavim u jednu?

Postoji veliki broj opcija sortiranja naloga po kampanjama.

Neki od efikasnih načina organizovanja:

Tematski ili po liniji proizvoda

Po strukturi sajta, npr kategorijama

Po različitim brendovima

Geografski (Srbija, Bosna, Hrvatska / ili Beograd/Zagreb/Niš/Novi Sad/ Podgorica)

Po jeziku (srpski, hrvatski, bosanski, engleski)

Po mrežama na koje se distribuiraju oglasi (Search mreža, Search i Display, samo Display)

Po uređajima (PC, mobilni uređaji)

Da li mi je potrebno vise kampanja?

To pretežno zavisi od vrste sajta koji se oglašava i od istorije naloga.

Ukoliko imate online prodavnicu sa setom različitih proizvoda, najverovatnije je da ćete za svaki tip proizvoda kreirati posebnu kampanju.

Dalji razvoj, zavisi od performansi naloga koji u velikoj meri zavisi i od veličine budžeta. Tačne performanse neće se dobiti ukoliko na pola meseca nalog potroši svoj budžet, a sa druge strane imati mali budžet koji će se rastegnuti na ceo mesec takođe neće doneti pozitivne i pouzdane rezultate.

Podelite sa drugima...Share on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Facebook

No Comments

Comments are closed.